Komunikacja klient - biuro - klient
Serwis MojeBiuro24.pl ułatwia komunikację z klientami biura rachunkowego poprzez możliwość wykorzystania szybkich i łatwych w obsłudze wiadomości systemowych. Wysyłanie i odbieranie wiadomości odbywa się w poprzez otworzenie MENU WYBORU, gdzie znajduje się opcja PYTANIA KLIENTÓW.
Aby rozpocząć rozmowę z klientem, należy kliknąć w opcję ROZPOCZNIJ NOWĄ KONWERSACJĘ, a następnie w oknie, które się pojawi, wybrać przedsiębiorcę. W celu kontynuowania konwersacji z klientem, należy kliknąć na jego login. Wówczas pojawi się czat, w którym możemy wpisać treść wiadomości oraz załączyć plik. Wysyłamy.
Aby możliwe było korespondowanie z klientem przez system mojebiuro24.pl niezbędne jest nadanie mu dostępu do konta.Tak wysłana wiadomość pojawi się na koncie klienta. Będzie ona widoczna po zalogowaniu na konto w zakładce START » STRONA GŁÓWNA w module BIURO RACHUNKOWE, aby zobaczyć podgląd wiadomości należy wybrać opcję OTWÓRZ KONWERSACJĘ.
Analogicznie wysłana przez klienta wiadomość zwrotna będzie widoczna również na koncie biura rachunkowego.W celach bezpieczeństwa nie jest możliwe usuwania historii wiadomości prowadzonych z klientami. Wiadomości są automatycznie zapisywane i archiwizowane w systemie.
Komunikacja z klientem poprzez wysyłkę zbiorczych powiadomień
System umożliwia wysyłanie powiadomień do wszystkich klientów jednocześnie bezpośrednio z panelu głównego dostępnego po zalogowaniu poprzez oznaczenie firm klientów i skorzystanie z funkcji POWIADOMIENIE.
Następnie pojawi się czat, w którym możemy wpisać treść wiadomości oraz załączyć plik.
Tak wysłana wiadomość pojawi się na każdym z zaznaczonych uprzednio kont klientów. Funkcję tę można stosować w przypadku zbiorczego powiadomienia o zamknięciu biura rachunkowego, zmianach prawnych itp.