Wsparcie techniczne ekspertów

Użytkownicy systemu mojebiuro24.pl mają możliwość korzystania z bezpłatnego wsparcia działu technicznego. Serwery są obsługiwane przez wykwalifikowanych ekspertów specjalizujących się w dziedzinach technologii serwerowych oraz bezpieczeństwa danych. W razie wystąpienia problemu w kwestii technicznej systemu, szef biura może zadawać pytania poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA dostępną po zalogowaniu do systemu.Pytanie do ekspertów serwisu może wysłać wyłącznie szef biura zarówno z konta biura rachunkowego, jak i konta klienta.

Wsparcie techniczne ekspertów dla użytkowników posiadających aktywny pakiet

Aby ułatwić dostęp do wsparcia technicznego szef biura może zadawać pytania z dwóch miejsc w systemie:

  1. z poziomu menu w prawym sidebarze czyli listy najczęściej wybieranych akcji która jest pod ręką bez względu w jakiej zakładce znajduje się użytkownik,
  2. z poziomu ikony użytkownika systemu.

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu menu w prawym sidebarze

Pierwszym z miejsc w systemie, z którego można rozpocząć konwersację z ekspertem jest skrót POMOC znajdująca się pod ikoną zielonego znaku zapytania po prawej stronie okna po zalogowaniu do systemu. Po kliknięciu w ikonę szef biura ma możliwość:

  • przejścia do artykułów instruktażowych pomocy dotyczących poruszania się po systemie, 
  • weryfikacji swojego pytania na forum użytkowników,
  • rozpocząć konwersację z ekspertem.

Wsparcie techniczne - skróty

Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu avatara czyli historia zadawanych pytań

Zapytanie można również utworzyć klikając w ikonę użytkownika, znajdującą się w prawym górnym rogu. Następnie należy kliknąć w opcję MOJE PYTANIA dzięki czemu pojawi się dodatkowe okno z opcją UTWÓRZ SPRAWĘ. Z tego poziomu szef biura może również przeglądać historię korespondencji z naszymi ekspertami technicznymi.

Wsparcie techniczne - zadaj pytanie

Nieaktywny pakiet a wsparcie techniczne ekspertów

Brak aktywnego pakietu nie wyklucza możliwości zadawania pytań dotyczących funkcjonowania systemu. W takiej sytuacji należy przejść do zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Po kliknięciu w tą opcję pojawi się okno, w którym użytkownik ma możliwość opisania problemowej sytuacji i wysłania jej do eksperta. 

Wsparcie techniczne - jak zadać pytanie

Pomoc ekspertów MojeBiuro24.pl dotyczy wyłącznie wskazówek technicznych w zakresie poruszania się po systemie.