Wsparcie techniczne ekspertów
Użytkownicy systemu MojeBiuro24 mają możliwość korzystania z bezpłatnego wsparcia działu technicznego. Serwery są obsługiwane przez wykwalifikowanych ekspertów specjalizujących się w dziedzinach technologii serwerowych oraz bezpieczeństwa danych. W razie wystąpienia problemu w kwestii technicznej systemu, szef biura może zadawać pytania poprzez funkcję ZAPYTAJ EKSPERTA dostępną po zalogowaniu do systemu.
Wsparcie techniczne ekspertów dla użytkowników posiadających aktywny pakiet
Szef biura może zadać pytanie poprzez kliknięcie na ikonę znaku zapytania "?" z menu z prawej strony ekranu, czyli z listy najczęściej wybieranych akcji. Menu jest widoczne niezależnie od tego, w jakiej zakładce aktualnie znajduje się użytkownik.
Skorzystanie ze wsparcia technicznego możliwe jest również poprzez kliknięcie ikony użytkownika, która znajduje się w prawym, górnym rogu, a następne wybranie opcji Moje pytania.
Kolejnym miejscem w systemie umożliwiającym rozpoczęcie konwersacji z ekspertem jest zakładka START » WIADOMOŚCI, gdzie należy wybrać opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.
W pole Twoje pytanie należy wpisać treść wiadomości, która ma zostać przesłana do eksperta, jeśli w analizie pomocne okazać się mogą pliki lub zrzuty ekranu można je załączyć klikając opcję Załącz pliki. Następnie będzie możliwe przeciągnięcie pliku i opuszczenie go w wyznaczonym polu lub wybranie pliku za pomocą opcji Wybierz.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu menu w prawym sidebarze
Rozpoczęcie konwersacji z ekspertem możliwe jest poprzez zalogowanie się na na konto biura rachunkowego lub konto klienta i wybranie z sidebaru znajdującego się po prawej stronie opcji Pomoc, która oznaczona jest ikoną znaku zapytania "?".
W ten sposób otworzone zostanie okno z możliwością wyboru trzech form wsparcia użytkownika wśród, których wyróżnić można:
- stronę z artykułami instruktażowymi, w których zawarte są informację na temat działania systemu,
- forum, na którym możliwe jest zadanie pytania lub odszukania odpowiedzi na podstawie pytań innych użytkowników,
- funkcję Zapytaj Eksperta, która umożliwia wysłanie pytania do eksperta systemu, a tym samym rozpoczęcia konwersacji.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu avatara, czyli historia zadawanych pytań
Rozpoczęcie konwersacji z ekspertem możliwe jest także poprzez kliknięcie ikony użytkownika znajdującej się w prawym,górnym rogu i następnym wybraniu opcji Moje pytania. Po wykonaniu tej czynności otworzy się okno, w którym będzie widoczna historia dotychczasowej korespondencji szefa biura z ekspertami. Z tego poziomu możliwe będzie utworzenie nowej wiadomości, poprzez kliknięcie opcji Utwórz sprawę.
Archiwizacja sprawy możliwa jest poprzez zaznaczenie pola przy danym zgłoszeniu i wybraniu opcji Archiwizuj.
Z poziomu tego okna możliwe jest oznaczenie danego zgłoszenia jako odczytanego poprzez zaznaczenie pola przy nim i kliknięciu opcji Oznacz jako przeczytane.
Funkcja Zapytaj Eksperta z poziomu zakładki Wiadomości
Szef biura rachunkowego ma możliwość tworzenia sprawy skierowanej do eksperta z poziomu zakładki START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Z tego poziomu będzie miał także dostęp do całej korespondencji z ekspertami.
Nieaktywny pakiet a wsparcie techniczne ekspertów
W przypadku braku aktywnego pakietu szef biura ma możliwość skorzystania ze wsparcia ekspertów poprzez zadanie pytanie odnośnie działania systemu. Wykonanie tej czynności będzie możliwe z poziomu zakładki: START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ. Po kliknięciu w tą opcję pojawi się okno, w którym będzie możliwe utworzenie nowej sprawy.
Warto pamiętać, że pomoc ekspertów MojeBiuro24 dotyczy wyłącznie wskazówek technicznych w zakresie poruszania się po systemie.