Wysyłanie wiadomości za pomocą funkcji Zapytaj Eksperta
Wsparcie techniczne użytkowników korzystających z systemu MojeBiuro24 jest bezpłatne i dostępne zarówno przy aktywnym pakiecie jak przy pakiecie, którego data ważności upłynęła. Szef biura ma możliwość zadania pytania, które tematycznie odnosić będzie się do technicznych kwestii działania systemu. Pytanie może zostać wysłane z konta biura rachunkowego i z konta klienta. Odpowiedzi na wysłane pytania udzielają eksperci z działu księgowego, kadrowego i technicznego. Zwracając uwagę na łatwy dostęp do funkcji Zapytaj Eksperta jest ona dostępna z 3 poziomów w systemie.
Funkcja Zapytaj Eksperta na koncie z aktywnym pakietem
Wysłanie wiadomości do eksperta możliwe jest poprzez:
- wybranie opcji Pomoc, która znajduje się pod ikoną ze znakiem zapytania "?". Opcja dostępna jest w menu po prawej stronie ekranu. W nowym oknie należy wybrać opcję ZAPYTAJ EKSPERTA » UTWÓRZ SPRAWĘ;
- kliknięcie ikony użytkownika, która znajduje się w prawym, górnym rogu » MOJE PYTANIA » UTWÓRZ SPRAWĘ;
- przejście do zakładki START » WIADOMOŚCI » UTWÓRZ SPRAWĘ.
Funkcja Zapytaj Eksperta na koncie bez ważnego pakietu
Możliwość skorzystania z funkcji Zapytaj Eksperta nie zostaje zablokowana w chwili wygaśnięcia ważności pakietu. Szef biura ma możliwość stałego wysyłania wiadomości do eksperta. W celu utworzenia sprawy z konta bez ważnego pakietu należy po zalogowaniu się na nie, przejść do zakładki START » WIADOMOŚCI, a następnie wybrać opcję UTWÓRZ SPRAWĘ.
Tworzenie sprawy przy wykorzystaniu funkcji Zapytaj Eksperta
Okno z możliwością wpisania treści wiadomości zostanie wyświetlone, gdy wybrana zostanie opcja UTWÓRZ SPRAWĘ.
- W polu Imię i Nazwisko należy wprowadzić dane osoby, która kieruje pytanie.
- Pole Wybierz temat pytania lub wpisz własny umożliwia wybranie propozycji tematu sprawy z listy, ale także jest polem, w które Użytkownik może samodzielnie uzupełnić.Temat sprawy ważny jest zarówno dla ekspertów, którzy otrzymują daną sprawę, a także dla Użytkownika, ponieważ odpowiednio sformułowany temat pozwoli w łatwy sposób odszukać sprawę w archiwum wiadomości.
- W "Treść pytania" należy wpisać w pole Twoje pytanie. Jeśli w analizie sprawy pomocne okazać się mogą pliki lub zrzuty ekranu można je załączyć poprzez wybranie opcji Załącz pliki.
W celu załączenia pliku z komputera należy go zaznaczyć i przeciągnąć na wyznaczone pole.
Drugim rozwiązaniem jest kliknięcie opcji WYBIERZ i wybranie pliku z dysku komputera.
Wysyłanie utworzonej sprawy do eksperta
W celu wysłania przygotowanej sprawy do eksperta należy kliknąć opcję WYŚLIJ.
Zamknięcie okna zgłoszenia możliwe jest poprzez wybranie ikony x, która znajduje się w prawym, górnym rogu okna lub poprzez kliknięcie opcji ANULUJ.
W systemie możliwe jest zapisanie roboczej wersji sprawy poprzez kliknięcie opcji ZAPISZ WERSJĘ ROBOCZĄ. W ten sposób treść wiadomości zostanie zapisana nawet po zamknięciu okna. Treść wersji roboczej będzie widoczna przy ponownym wybraniu opcji UTWÓRZ SPRAWĘ.
Wysłana sprawa będzie widoczna w zakładce START » WIADOMOŚCI i w zakładce MOJE PYTANIA.
Każda sprawa posiada indywidualny numer, który widoczny jest w kolumnie Numer sprawy. W kolumnie Ostatnia aktywność wyświetlona jest godzina i data ostatniej dokonywanej zmiany w sprawie.
Odpowiedź eksperta na sprawę
Po otrzymaniu odpowiedzi od eksperta będzie widoczna czerwona ikona przy avatarze Użytkownika, gdzie po kliknięciu na nią należy przejść do Moje pytania.
Podgląd wiadomości będzie możliwy z poziomu zakładki START » WIADOMOŚCI i z zakładki MOJE PYTANIA. Nowa wiadomość będzie miała pogrubiony tytuł i będzie przy niej widoczna ikona dymka.
Po kliknięciu w tytuł sprawy zostaną wyświetlone treści korespondencji. Z poziomu podglądu sprawy możliwe jest wysłanie kolejnej wiadomości, poprzez wpisanie treści w pole TWOJA WIADOMOŚĆ » WYŚLIJ.
Oznaczanie wiadomości jako przeczytanej
Wiadomość otrzymana od eksperta będzie oznaczona jako nowa do momentu, gdy nie zostanie udzielona na nią odpowiedź lub, gdy nie zostanie oznaczona jako przeczytana. W celu oznaczenia sprawy jako przeczytanej należy zaznaczyć pole przy danej sprawie i wybrać opcje OZNACZ JAKO PRZECZYTANE.
Archiwizacja sprawy
Sprawy, które zostały już zakończone można zarchiwizować. W tym celu należy zaznaczyć sprawę i wybrać opcję ARCHIWIZUJ.
Po wykonaniu tej czynności sprawa będzie widoczna, gdy w filtrze Status archiwizacji zostanie ustawiona wartość "archiwizowane". Po wybraniu we wspomnianym filtrze pustej wartości wyświetlone zostaną wszystkie sprawy. Sprawa zarchiwizowana oznaczona będzie ikoną księgi.
Wybranie w filtrze wartości niearchiwizowane umożliwi wyświetlenie wszystkich aktualnych spraw.