Zbiorcze powiadomienia klientów biura rachunkowego

Za pomocą systemu mb24.pl można w łatwy i wygodny sposób komunikować się z klientami biura rachunkowego, którzy mają dostęp do systemu. Ponadto możliwe jest również zbiorcze powiadamianie klientów biura rachunkowego, dzięki czemu nie trzeba wysyłać każdemu klientowi osobnej wiadomości i jednocześnie martwić się czy przy zbiorczej wysyłce maila nie zostały udostępnione dane innego klienta. 

W jaki sposób wysłać zbiorcze powiadomienia klientów?

Aby wysłać zbiorcze powiadomienie do klientów biura rachunkowego należy przejść do panelu głównego (dostępnego po zalogowaniu). Następnie zaznaczamy firmy, do których chcemy wysłać powiadomienie i korzystamy z opcji POWIADOMIENIE

zbiorcze powiadomienia klientów

W oknie, które się pojawi należy uzupełnić treść powiadomienia. Możliwe jest również dołączenie pliku za pomocą opcji WYBIERZ. Po utworzeniu wiadomości i skorzystaniu z opcji WYŚLIJ ta sama wiadomość zostanie rozesłana automatycznie do wszystkich zaznaczonych wcześniej firm.

zbiorcze powiadomienia klientów

Rozesłane wiadomości szef biura rachunkowego i opiekun mogą podglądnąć na koncie biura rachunkowego w zakładce: START » PYTANIA KLIENTÓW. 

zbiorcze powiadomienia klientów

W sytuacji gdy klient odczyta wiadomość pojawi się o tym informacja po wejściu w korespondencję.

zbiorcze powiadomienia klientów

Zbiorcze powiadomienia - widok u klienta

Gdy klient otrzyma powiadomienie wysłane przez biuro rachunkowe przy jego avatarze pojawi się ikona informująca o ilości nieprzeczytanych wiadomości przesyłanych przez biuro rachunkowe. Aby wejść w ich treść należy kliknąć opcję WIADOMOŚCI.

zbiorcze powiadomienia klientów