Tworzenie kont dla klientów przez biuro rachunkowe

Jak utworzyć konto dla klienta biura rachunkowego?

Tworzenie kont dla klientów biura rachunkowego może się odbyć w dwojaki sposób: 

1. Na koncie biura rachunkowego poprzez kliknięcie strzałki po lewej stronie rozwijającej listę firm oraz kliknięcie na funkcję DODAJ FIRMĘ, lub

tworzenie kont dla klientów

2. Bezpośrednio na panelu głównym biura rachunkowego, który się pojawia po zalogowaniu na konto. Wówczas w celu dodania firmy klienta należy skorzystać z funkcji DODAJ.

tworzenie kont dla klientów

Uwaga!
Konto klienta może dodać tylko użytkownik z uprawnieniami szefa biura.

Jeżeli biuro rachunkowe nie ma podpiętej jeszcze żadnej firmy to w celu dodania konta należy przejść do zakładki USTAWIENIA » MOJA FIRMA » DODAJ FIRMĘ.

Tworzenie kont dla klientów - dodaj firmę

Uzupełnienie podstawowych danych o firmie klienta biura rachunkowego

Zarówno w przy zastosowaniu pierwszego i drugiego sposobu wyświetli się okno, w którym należy podać NIP firmy klienta oraz kliknąć POBIERZ lub WYPEŁNIJ RĘCZNIE.

tworzenie kont dla klientów

Następnie wybieramy odpowiedni pakiet:

  • Zarządzanie Sprzedażą
  • Księgowość Online

  • Kadry, Ubezpieczenia i Płace

Ponadto mamy możliwość skorzystania z dodatków Kadry, ubezpieczenia i płace oraz Magazyn.

i korzystamy z opcji PRZEJDŹ DALEJ.

tworzenie kont dla klientów

W oknie, które się pojawi po wyborze pakietu sprawdzamy czy w zakładce DANE FIRMY automatycznie pobrane dane o firmie są poprawne (w razie potrzeby można je zmodyfikować). 

tworzenie kont dla klientów