Generowanie umów

Praktyka absolwencka - jak wprowadzić taką umowę do systemu?

Praktyka absolwencka - jak wprowadzić taką umowę do systemu? Ustawa o praktykach absolwenckich określa zasady dotyczące praktyki absolwenckiej. Czy należy naliczać od niej składki ZUS i podatek? Czy mogą korzystać ze zwolnienia dla młodych? Sprawdź jak powinna być rozliczana praktyka absolwencka! czytaj dalej

Kontrakt menedżerski - jak wprowadzić go do systemu?

Kontrakt menedżerski - dodawanie w systemie wFirma dla biur rachunkowych Menedżerowie są często zatrudniani na podstawie kontraktu menedżerskiego. Jest to umowa o świadczenie usług, która nie jest dla celów rozliczeń z ZUS traktowana jest jak umowa zlecenia. Dowiedz się jak rozliczyć kontrakt menedżerski! czytaj dalej

Pracownik młodociany - rozliczenie ucznia w wFirma dla biur rachunkowych!

Pracownik młodociany - rozliczenie ucznia w wFirma dla biur rachunkowych! Pracownik młodociany, to inaczej uczeń przyjęty na praktyki w celu przyuczenia do zawodu. W systemie wFirma dla biur rachunkowych jest możliwość automatycznego rozliczania wynagrodzenia takiego pracownika. Przeczytaj i dowiedz się więcej! czytaj dalej

Dodawanie umowy o pracę

Dodawanie umowy o pracę w systemie wFirma jest zaprojektowane w sposób, który zminimalizuje możliwość popełnienia błędu. Przekonaj się, jak łatwo jest sporządzić umowę dla pracownika, a także edytować ją czy wydrukować. czytaj dalej

Umowa zlecenie - jak ją wprowadzić do systemu

Umowa zlecenie - jak ją wprowadzić do systemu Przedsiębiorca może zatrudniać pracowników na podstawie różnych umów. Jedną z nich może być umowa cywilnoprawna czyli umowa zlecenie. Dowiedz się, jak taką umowę wprowadzić do systemu wFirma dla biur rachunkowych, a następnie prawidłowo ją rozliczyć! czytaj dalej

Umowa o dzieło - jak ją dodać w systemie?

Umowa o dzieło jest jedną z umów cywilnoprawnych. Czym się charakteryzuje? Jak ją wygenerować, a później rozliczać? O czym należy pamiętać? Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak krok po kroku wprowadzić umowę o dzieło do systemu wFirma! czytaj dalej

Aneks do umowy o pracę w systemie wFirma dla biur rachunkowych!

Aneks do umowy o pracę - generowanie W celu zmiany zapisów umowy o pracę należy wygenerować aneks do umowy o pracę, za pomocą którego można dokonać zmiany np. wynagrodzenia, stanowiska, czy wymiaru czasu pracy. Zobacz jak w systemie stworzyć aneks do umowy o pracę! czytaj dalej

Zakończenie umowy o pracę pracownika w systemie

Zakończenie umowy o pracę - jak rozwiązać stosunek pracy W systemie po dodaniu zakończenia umowy o pracę można wydrukować dokument rozwiązania umowy. Wybrana podstawa rozwiązania umowy zostanie wskazana w wygenerowanym świadectwie pracy. Przeczytaj, jak wprowadzić zakończenie umowy o pracę do systemu! czytaj dalej

Modyfikowanie wprowadzonej umowy

Modyfikowanie wprowadzonej umowy - jak wykonać W systemie wFirma dla biur rachunkowych istnieje możliwość wprowadzenia wielu rodzajów umów. Może jednak zdarzyć się, że będzie trzeba poprawić dane wprowadzone pierwotnie. System pozwala na modyfikowanie wprowadzonej umowy i jest to niezwykle proste! czytaj dalej

Edytowanie generowanych dokumentów

Edytowanie generowanych dokumentów w systemie wFirma System wFirma dla biur rachunkowych daje możliwość prostego tworzenia różnego rodzaju umów i innych dokumentów. Generowane dokumenty mają standardową formę. Możliwe jest jednak edytowanie generowanych dokumentów i wprowadzenie niestandardowych zapisów! czytaj dalej