Zarządzanie e-biurem

Akceptacja zgłoszenia klienta - co warto wiedzieć

akceptacja zgłoszenia klienta Na czym polega i jak przebiega akceptacja zgłoszenia klienta w serwisie mojebiuro24.pl oraz kiedy powinna nastąpić? Kiedy biuro ma możliwość stworzenia własnej wizytówki? Przeczytaj artykuł i dowiedz się! Odpowiedź na pytania znajdziesz w naszym artykule! czytaj dalej

System uprawnień użytkowników w biurze rachunkowym

system uprawnień użytkowników Poprzez funkcję uprawnień, szef biura może dowolnie nadawać oraz ograniczać uprawnienia przypiętym użytkownikom. Jak wygląda system uprawnień użytkowników i w jaki sposób nadać uprawnienia poszczególnym użytkownikom w serwisie? Szczegóły w artykule! czytaj dalej

Sprawdzanie podatkowe - wszystko co warto wiedzieć!

sprawdzanie podatkowe Celem sprawdzania podatkowego jest skontrolowanie, czy wszystkie dokumenty zostały poprawnie zaksięgowane. Dzięki temu opiekun ma pewność, że wyliczone podatki i wysłane deklaracje są bezbłędne. Dowiedz się, jak przebiega sprawdzanie podatkowe w praktyce! czytaj dalej

Otwieranie i zamykanie okresów księgowych

otwieranie i zamykanie okresów księgowych Otwieranie i zamykanie okresów księgowych może zostać dokonane przez szefa biura rachunkowego oraz opiekuna. Korzystanie z okresów księgowych ma znaczący wpływ na usprawnienie pracy w biurze rachunkowym. Co oznaczają dane statusy księgowe? Sprawdź! czytaj dalej

Przypinanie i odpinanie opiekuna do klientów biura rachunkowego

Przypinanie i odpinanie opiekuna do klientów biura rachunkowego może się odbyć pojedynczo lub masowo. Sprawdź, w jaki sposób prawidłowo nadać uprawnienia opiekuna czy opiekuna głównego pracownikowi w systemie oraz w jaki sposób zostanie on oznaczony! czytaj dalej

Przypinanie i odpinanie księgowych biura do firm klientów

Przypinanie i odpinanie księgowych biura do firm klientów w serwisie mojebiuro24.pl może zostać przeprowadzone bezpośrednio z konta klienta lub poprzez narzędzie akcji masowych. Funkcja ta jest dostępna wyłącznie dla szefa biura rachunkowego. Sprawdź! czytaj dalej

Przypinanie i odpinanie kadrowych do firm klientów

przypinanie i odpinanie kadrowych Przypinanie i odpinanie kadrowych biura rachunkowego do firm klientów może się odbyć pojedynczo lub masowo z uprawnień szefa biura rachunkowego. Sprawdź, w jaki sposób prawidłowo nadać i kontrolować uprawnienia kadrowe użytkownikowi! czytaj dalej

Widok panelu głównego po zalogowaniu - praktyczne informacje

widok panelu głównego Prowadzenie księgowości wymaga od pracowników biura rachunkowego dużego nakładu pracy. Użytkownicy systemu mogą usprawnić swoją pracę, jak również dobrze ją zorganizować, dostosowując do swoich potrzeb i przyzwyczajeń widok panelu głównego po zalogowaniu! czytaj dalej

Informacje o firmie dla pracowników biura rachunkowego

informacje o firmie Strona główna zawiera w poszczególnych firmach panel, na którym znajdują się podstawowe informacje o firmie. Dodatkowo, system umożliwia spersonalizowanie przez księgowych i kadrowych widocznych informacji zawartych w panelu na koncie klienta. Sprawdź! czytaj dalej

Publikowanie wyliczeń i deklaracji - przydatne funkcje

publikowanie wyliczeń i deklaracji Aby prowadzony przez biuro rachunkowe przedsiębiorca miał wgląd do sporządzonych deklaracji i wyliczeń należy zastosować odpowiednie funkcje w systemie. Dowiedz się, jak wygląda publikowanie wyliczeń i deklaracji klientów! czytaj dalej

Zestawienie informacji o podatkach i ZUS klientów

Mojebiuro24.pl zostało stworzone dla efektywnej pracy biur rachunkowych. W tym celu szef biura rachunkowego ma możliwość dopasowania swojego kokpitu w ten sposób, aby posiadać pełne zestawienie informacji o podatkach i ZUS klientów. Sprawdź! czytaj dalej

Moduły informacyjne dostępne na koncie biura rachunkowego

moduły informacyjne W systemie to użytkownik wybiera informacje pojawiające się na stronie głównej każdego konta. Dzięki wykorzystaniu funkcji Moduły informacyjne korzystający ma możliwość spersonalizowania strony głównej pozostawiając ważne dla siebie informacje. czytaj dalej

Odczytywanie faktur przesłanych mailem w OCR

odczytywanie faktur przesłanych mailem W systemie mojebiuro24.pl możliwe jest odczytywanie faktur przesłanych mailem przez klienta. Integracja z systemem OCR pozwala na automatyczne zaczytanie danych z faktury zakupu. Przeczytaj i sprawdź, jak działa OCR! czytaj dalej

Program do odczytywania faktur w chmurze - OCR dla biur rachunkowych

Program  do odczytywania faktur OCR W systemie mojebiuro24.pl istnieje opcja księgowania dokumentów zakupu poprzez program do odczytywania faktur na podstawie skanu lub zdjęcia. Z opcji tej mogą korzystać użytkownicy biura rachunkowego. Dowiedz się, jak skorzystać z OCR! czytaj dalej

Odczytywanie faktur z telefonu

odczytywanie faktur z telefonu W systemie mojebiuro24.pl przedsiębiorca może dodać do systemu fakturę zeskanowaną telefonem. Dzięki temu pracownicy biura rachunkowego będą mogli otrzymać od klienta dokumenty z każdego miejsca. Sprawdź, na czym polega odczytywanie faktur z telefonu! czytaj dalej

Zadania w biurze rachunkowym

Użytkownicy systemu mogą usprawnić organizację pracy w przedsiębiorstwie poprzez przypisywanie utworzonego zadania do danego pracownika, kontrahenta, określania terminu jego wykonania, przy czym dodatkowo, zdefiniowane zdanie pojawi się w terminarzu. czytaj dalej

Lista zadań w biurze rachunkowym

lista zadań Lista zadań są narzędziem, które pomaga zorganizować pracę w biurze rachunkowym. Dodawane w ramach listy zadania można przypisywać do konkretnych pracowników bądź kontrahentów, wyznaczać terminy zadań oraz priorytety. Sprawdź, jak utworzyć ją w systemie! czytaj dalej

Przydzielanie zadań pracownikom

Serwis mojebiuro24 jest programem księgowym umożliwiającym efektywne prowadzenie biura rachunkowego. Jedną z jego innowacyjnych funkcji jest masowe przydzielenia zadań pracownikom biura rachunkowego przez Szefa biura. czytaj dalej

Wydarzenia w biurze rachunkowym

Planowanie wydarzeń w systemie umożliwia użytkownikom na kontrolowanie przyszłych spotkań z kontrahentami. Podczas dodawania wydarzenia można zdefiniować datę spotkania, czas przeznaczony na spotkanie, jego typ, osobę reprezentującą oraz formę kontaktu. czytaj dalej

Terminarz - jak działa w systemie?

terminarz Terminarz oferuje wiele ciekawych funkcji, które mogą ułatwić pracę przedsiębiorcom. Daje możliwość dodawania terminów, zadań, tworzenia przypomnień. Dodatkowo automatycznie wprowadza terminy zobowiązań lub wpływu należności od wystawionych bądź wprowadzo czytaj dalej
Najczęstsze pytania Pytanie
W jaki sposób poprawnie ewidencjonować krótkoterminowy wynajem udokumentowany fakturą zakupu?
Zobacz odpowiedź eksperta